2011. augusztus 28., vasárnap

Használt Nokia 6600 Slide A matt ezüst

Használt Nokia 6600 Slide ezüst matt:
Ajánlom a Nokia 6600 slide ezüst egy matt.

A telefon-ben vásárolta a 16/09/2009 egy szerződés meghosszabbítására, és most már van kb 12 hét a szekrényben, mert kaptam újat.

A telefon szállított tartozékokkal, kézi és eredeti dobozban, így láthatja a képeket.

Van hely a memóriakártyán, és hibátlanul működik.
Mindig nagyon gondosan kezelik, és így a szokásos apró karcolások a képernyőn.
A telefon elég kicsi, praktikus és nagyon nő-barát használni, így soha nem használta a kézikönyvet.

A hangszedő van szükség, akkor a vásárló láthatja a mobiltelefon.
Ellenkező esetben, felár ellenében 6,90 küldök a telefonra biztosított hajózás DHL.

A mobiltelefon Simlockfrei és nincs branding.

A vételi és eladási megnéztem ezt a telefont is felmerülnek használt 90,00-110,00 €.


Kérjük, regisztrálj levélben.

Bár már jelentették, hogy valaki, és én is válaszolt, de sajnos nem sok nézni a spam mappába.
Tehát csak pusztán pillantást spam, és nem hiszem, hogy senki sem jelentések vissza.

Mivel én eladni a mobilház, én nem vállal garanciát és nem megváltás.
Ár: 80 EUR