2011. augusztus 9., kedd

Nokia 5800 Xpress Music Red T-Mobile márka:
Moin Moin

Én ajánlatunkat itt az új Nokia 5800 XpressMusic tovább.

Vettem ezt a telefont a héten az Ebay-en. Sajnos, az eladó tagadta, hogy a készülék származik szerződés meghosszabbítására és a T-Mobile márka is, és nem hajlandó visszavenni a készüléket.

Mivel én nem vagyok a T-mobil előfizetők, a telefon nekem sajnos nem áll rendelkezésre uneingeschänkt.

A telefon nem Simlock hanem a márka meg a linkek a T-Mobile, és én nagyon kevés ötlet, hogyan lehet változtatni.

A szállítmány tartalmazza a Nokia 5800, töltő, headset, töltő kábel autó, egy bőr tok az utasításokat, és a OVP. A memóriakártya nem létezik.

A Garati vagy csere, ahogy arra következtetnek magán eladók.

Nincs szállítási és készpénz felvétel csak a mobiltelefonra, hogy ellenőrizze a helyszínen.

MFG
Andreas
Ár: 135 EUR